close

Sometimes I don't what I'm thinking of...


Maybe the truth is there for times, but I always refuse to face it...


I'm wondering why you just don't tell me about that...


Who knows...


You've got your personal reason...


But I'm feeling that I've been fooled...


Ya...


Been fooled...


Like an idiot...


Then...


I started to tell myself that I'm not a fool...


Unfortunately in vain...


What I've done recently indicates that I'm a really fool...


=====


網誌的流行...


大家多少都會把自己身邊的瑣事...


或是一些值得分享的事情發表到網路上面...


我也不例外...


只是我寫的東西沒什麼內容...


也沒什麼值得寫的...


但是就是想寫...


發洩一下...


應該可以活久一點吧...


只是我真的不適合寫這類的東西...


長久以來的習慣就是對自己說...


對彼此的了解與信賴在我身上好像找不到...


也許我還需要成長...

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sean 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()